Véronique Camille

Country Manager - Marketing og Kundeservice
20. maj 1987

Om kandidat

Efter en lang vidergående uddannelse i marketing og 8 års arbejdserfaring i dette felt, ønsker jeg nu at skifte karriere og træde lidt væk fra computer og bureaustolen. Jeg er glad til at møde ind til faste og konkrete opgaver med god struktur og klare rammer, som man kan afslutte i løbet af dagen. Jeg arbejder bedst selvstændigt og stræber efter at være kvalitetsbevidst, dedikeret og serviceminded uanset hvilken stilling jeg bliver ansat i.

Beliggenhed

Uddannelse

M
Master of Science in Communication and Economics, Major in Marketing 01/01/2010

Master Thesis Title: «A design-based perspective on problem solving»

E
Erasmus Semester during Master Studies 01/01/2011

Udvekslingssemester

B
Bachelor of Arts in Sociology and Media Studies 09/01/2007

Erhvervserfaring

C
Country Manager - Marketing og Kundeservice 1. juli 2021 - 30. september 2021

- Kundeservice (b2b og b2c) - informationer, reklamationer, returneringer. - Systematisk plukning, ordreklargøring og pakning af varer på lager. - Oversættelse, optimering og vedligholdelse af hjemmesiden.

D
Digital Specialist (SEO) 1. oktober 2020 - 28. februar 2021

- Indsamling, analyse, processering og formidling af viden til business kunder og andre afdelinger for at understøtte deres beslutningstagningsproces. - Udarbejdelse af standardiseret værktøjer og skabeloner for at strømline og effektivisere arbejdsprocesserne.

S
Solorejse i Asien 1. marts 2019 - 30. juni 2019

- Planlægge og organisere aktiviteter, transport, overnatning, osv. - Klare sig alene i et ukendt sted.

O
Organic Growth Manager and SEO Product Manager Assistant 1. februar 2016 - 28. februar 2019

- Strategisk planlæggelse af web-indholdt og kampagner baseret på ekstensiv marked-, forbruger- og teknisk research og data analyse. - Nøje og systematiske kvalitetssikring og optimering af indholdt.

M
Marketing and Communication Manager 1. juni 2014 - 31. juli 2015

- Projektledelse og koordinering af forskellige ressourcer og afdelinger for at skabe overblik og kalde kampagnerne til liv. - Deltagelse i konferencer og seminarier til at forblive opdateret i et hurtigt skiftende felt.