Kamal Osama
Om kandidat
Jeg har et godt overblik, kombineret med en stærk evne til at tænke ud af boksen. Dette har jeg blandt andet bevist i Torvegaard Fritidscenter ved at implementere en it-kommunikationsstrategi i 2003 hvilket er før tiden med sociale medier som Facebook og Twitter.
Jeg er vant til at reagere hurtigt, både i og udenfor
min komfort zone, og tør handle med fuldt ansvar for
mine beslutninger.
Jeg skiller mig ud både i præstationer og som person,
men forstår samtidig kunsten i hvornår man skal
holde tilbage.
Jeg har naturlige lederegenskaber, og trives under ansvaret, hvilket også er grunden til jeg er blevet tildelt store ansvarsområder i en meget ung alder.
Beliggenhed
Uddannelse
En civilingeniør uddannelse med fokus på optimering og styring af produktion, service med ekstra fokus på supply chain management
Fokus på strategi, konsulentarbejde, operationsstyring
Eksportingeniøruddannelsen er de klassiske ingeniørdyder kombineret med salg og marketing med fokus på den globaliseret verden. Givet erfaring med udvikling og forståelse af processer, metoder, og andre løsninger for produkter og servicer for både nationale og internationale markeder
Erhvervserfaring
Torvegaard Fritidscenter er et frirum for børn og unge fra 4. klasse til 18-års alderen -Fra 2002 sportsansvarlig -Fra 2005 ungdomsklubansvarlig (fra 7. klasse og op) -Skabt en social medie- og generel kommunikations-strategi -Arrangeret ture og events både nationalt og internationalt -Leder af Projekt Outsiderne. Et nyt initiativ målrettet mod utilpassede unge med anden etnisk baggrund fra ressource svage hjem med at trives bedre i skole, klub og lokalsamfund
Ansvar for Torvegaard Fritidscenters omstilling til et ungecenter og opstilling af rammer og metoder for hvordan et ungecenter skal se ud for resten af kommunen
Ansvaret for at udvikle en strategi for den bedste måde at udnytte sociale medier i kommunens ungdomsklubber
Planlægning og eksekvering af leveringer i Danmark En del af udviklingsteamet på salgsapplikation, der vandt Beep 2012 og Mobile awards 2012 bedste mobil applikation Del af indkøbsteamet der står for indkøb af køretøjer Projekt om at udforske mulighederne for en miljøvenlig flåde Tiltrække nye kunder og leverandører Bidraget i ekspansion af E-takeaway til Spanien, England og Litauen
Skabt en vækststrategi for at skabe en turnaround Udforsket private label strategier and eksklusive brand aftaler Udfordret af salgsstrategierne med det mål at forbedre dem Styrkelse af den interne kommunikation for at bedre innovation
Finde og udforske nye markeder Konstruere marketing materiale Opbygge kundedatabase og derfra forbedre CRM strukturen