Iryna

Rengøringsassistent
9. januar 1984

Om kandidat

Som administrativ medarbejder, vil jeg tilbyde at optimere kommunikation mellem ledelsen, forretninger og personale.
Som person er jeg ansvarfuld og åben. Jeg er god til at planlægge og ikke mindst strukturere min arbejdsdag, så deadlines overholdes.
Jeg er god til at arbejde med andre.

Beliggenhed

Uddannelse

A
Administrationsøkonom (Erhvervsakademiuddannelse) 08/01/2018

Administrationsøkonom er specialiseret inden for projektledelse, kommunikation, salgsbehandler, juridisk assistent, projektkoordinator, økonomiassistent, HR, teamkoordinator, indkøber, controller, teamkoordinator, administrativ assistent, kvalitetsmedarbejder.

Erhvervserfaring

R
Rengøringsassistent 1. oktober 2009 - 31. december 2015

Rengøringsassistent

B
Bankmedarbejder 1. december 2005 - 31. maj 2006

Arbejde med forskellige opgaver omkring kredit.

m
manager 1. oktober 2003 - 30. november 2005

Udarbejdelse af reklamer til forskelige virksomheder.