Halima
Om kandidat
Mine 14 års erhvervserfaring betyder, at jeg hurtigt kan sætte mig ind i bankens forretningspolitik, vision og mission og agere og handle ud fra disse.
Jeg arbejder konsekvent og struktureret med en målsætning om at levere et solidt og troværdigt stykke arbejde til den aftalte deadline.
Som person er jeg udadvendt, lyttende og kan lide at være i kontakt med andre mennesker. Jeg har en god forståelse for at sætte service og kundebetjening i højsædet, hvilke resulterer i tilfredse og loyale kunder.
Ydermere er jeg vant til at skifte tempo, når mængden af arbejdsopgaver kræver det.
Min force er min erhvervserfaring som sagsbehandler samt administrativemedarbejder inden for bankverden.
Beliggenhed
Uddannelse
Uddannelse taget i Nordea Bank, hvor følgende moduler er bestået: • Bankforretninger • Salg og rådgivning 1 og 2 • Skadeforsikring • Pension • Investering • Bolig og DiSC
Erhvervserfaring
Bogføring Diverse betalinger Fakturering Arkivering Ajourføring af diverse bilag m.m.
Oprettede alle nye bankprodukter til kunden, herunder alle typer banklån. Sendte alle aftaledokumenter til digital underskrift hos kunden Stod for kundekontakten, efter dokumenterne er sendt til underskrift. Tinglysning af sikkerheder. Forsendelse af overførselsanmodning til andet PI og behandle eventuelle tilbageløb herunder kontakt til kunden. Sørgede for at kundens engagement kom på plads i Nykredit.
Administration Regnskab Bestillinger af diverse kontoartikler, rejser m.m. Ad hoc opgaver Review af diverse præsentationer Ajourføringer af filer
• Administration • Regnskab • Indkøb • Diverse Ad hoc opgaver • Arkivering
• Administration • Regnskab • Indkøb • Diverse Ad hoc opgaver • Arkivering
Oprettelse af diverse ind- og udlånskonto Andelsprioritet med og uden sikkerhed, fast ejendom, billån, privatlån m.fl. Etablering af depot, livsforsikring samt diverse børnekonti (eneansvarlig for opfølgning på kunders børneopsparinger) Oprettelse af sikkerheder og gennemgang af panthaverdeklaration Etableringer af diverse serviceaftaler samt betalingskort Yde telefonisk support til medarbejdere i bankens filialer Behandling af kundeengagementer ind og ud af banken Oplæring af nye medarbejdere Ad hoc og administrative opgaver
Rådgivning og salg til bankkunder Kreditvurdering, overtræksbehandling, budgetlægning m.m. Udvikling og fastholdelse af bankens unge kunder mellem 18-30 år Daglige administrative opgaver – herunder postfordeling, brevskrivning, behandling af udenlandske overførsler m.m. Kasseekspedition
Salg af TDCs kommunikationsløsninger som fx telefoni, tv og bredbånd Salgskampagner og events Produktdemonstrationer og mersalg Oprettelse og aktivering af kunder
Salg, service, butiksdrift og merchandising
Butiksmanager Telefonbetjening, skrankeekspedition og pizzabagning Oplæring af medarbejdere