Emil Sebastian

IT Support Agent
30. september 1985

Om kandidat

Mine spidskompetencer er service, kommunikation og organisering.
Jeg er god til at identificere et behov, fx hos en kunde eller en klient, jeg er god til at udtrykke mig både i skrift og tale, så jeg fremkommer med det ønskede budskab og så er jeg god til at skabe overblik og sortere – ikke kun fysisk, men også i mere abstrakt forstand.

Beliggenhed

Uddannelse

H
HF 08/01/2018

Enkeltfag for lige at genopfriske min viden.

L
Lægesekretær 10/01/2014

Lægesekretæruddannelsen.

Erhvervserfaring

I
IT Support Agent 1. november 2019 - 31. maj 2020

Jeg hjalp danske kunder, som ringede til vores kontor i Tallinn i Estland, med at løse IT-problemer. Alt lige fra manglende emojis i Skype til servernedbrud i Norden.

F
Freelance 1. januar 2017 - 31. januar 2018

Diverse skriveopgaver, pressemeddelelser, korrekturlæsning på foreningens tryksager m.v.

L
Lægesekretær 1. december 2016 - 31. juli 2017

Patientadministration i Sundhedsplatformen, telefonbetjening, modtagelse af patienter.

l
lægesekretærelev 1. februar 2016 - 31. oktober 2016

Journalskriving, telefonbetjening, journaladministration, registrering af ydelser, patientmodtagelse og vejledning, korrespondance osv.

l
lægesekretærelev 1. maj 2015 - 29. februar 2016

Journalskrivning, telefonbetjening, registrering af ydelser, afslutning af forløb, indlæggelser og ambulante besøg, patientmodtagelse og vejledning.

l
lægesekretærelev 1. oktober 2014 - 31. maj 2015

Journalskrivning, journaladministration, registrering af ydelser, diagnoser samt afslutning af forløb, indlæggelser og ambulante besøg.

b
butiksassistent 1. februar 2007 - 31. juli 2013

Billetsalg, kioksalg, butikssalg, arbejdsmiljørepræsentant, oplæring, IT-service, service over for ældre og yngre medborgere.