Camilla Kirstine
Om kandidat
Jeg er 37 år gammel, og bor centralt i Aalborg sammen med min kæreste og 2 piger på 1 og 11 år + min kærestes 11 årige datter, som vi har hver anden weekend. Som person er jeg rolig, velovervejet og livsglad, og mit motto er, at der altid er noget at glæde sig til. Jeg er smilende, omsorgsfuld og nem at omgås, selvom jeg kan være lidt tilbageholdende overfor nye mennesker, men det går dog hurtigt over.
På en arbejdsplads finder jeg som regel hurtigt en plads i personalegruppen, og jeg byder gerne ind med mit perspektiv og ideer, hvilket som regel resulterer i et godt samarbejde med både kollegaer og leder. Et positivt samarbejde med både kolleger og forældre/pårørende er vigtigt for mig, fordi man opnår langt det bedste resultat for alle parter, når man formår at udnytte hinandens kompetencer og medtage de pårørendes perspektiv i samarbejdet.
Beliggenhed
Uddannelse
Pædagog uddannelsen med kulturpædagogisk profil. Linjefag Udtryk, musik og drama. Specialisering Børn og Unge.
Musik C niveau, Psykologi C niveau og Samfundsfag C niveau
Receptionist grundforløbet + 1½ år i lære på Hotel Comwell Rebild Bakker Uddannelsen ikke færdiggjort
Dansk A niveau og Engelsk B niveau
1 år inkl. Eksaminer færdiggjort. Uddannelse ikke færdiggjort.
1 år inkl. Eksaminer færdiggjort. Uddannelse ikke færdiggjort.
Folkeskole afsluttet efter 9. klasse
Erhvervserfaring
Pædagogisk arbejde med voksne borgere med fysisk og psykisk udviklingshæmning. Nogle borgere også med autistiske træk, og alle med stort behov for hjælp til personlig pleje. Gruppen jeg var i bestod af flere borgere der fik sonde forplejning, en enkelt borger der blev liftet i og ud af kørestol, seng, bad osv., en borger havde insulinkrævende diabetes, og flere borgere var blebrugere. Jeg og mine kollegaer havde ansvaret for samtlige opgaver både pædagogiske, plejemæssige og praktiske vedr. borgerne i gruppen.
Socialpædagog i et døgntilbud i en afdeling for voksne, udviklingshæmmede mennesker med psykiatriske diagnoser i særforanstaltninger (herunder også domsanbragte). Flere borgere havde til tider udadreagerende adfærd. Jeg havde sammen med mine kollegaer ansvaret for det daglige pædagogiske og praktiske arbejde med borgerne i gruppen. Vi arbejdede 1 til 1 med borgerne ud fra metoden Gentle Teaching.
Klassepædagog i en 2. klasse, hvor jeg havde holdtimer med lærerne, bevægelses timer i samarbejde med årgangens andre pædagoger, samt stod for understøttende undervisning i klassen. Derudover fungerede jeg også som støtte for 2 børn med ADHD i klassen. Klassepædagog i en 0. klasse, hvor jeg også havde holdtimer med læreren, stod for understøttende undervisning i klassen, samt deltog i planlægning og afvikling af idræts timerne i samarbejde med en lærer. Derudover var jeg også i SFO om eftermiddagen, hvor jeg bl.a. igangsatte forskellige aktiviteter, alt lige fra boldspil til kreative værksteder.
Pædagog vikar tilknyttet førskolebørnene, 1. årgang i SFO + lektiecafé i 1. og 3. klasse. Har haft støttetimer i 0. og 1. klasse og understøttende undervisning i 0., 1., 2. og 3. klasse + idræt i samarbejde med en lærer i 3. klasse.
Klubmedarbejder/pædagogmedhjælper i juniorklubben for 4., 5. og 6. klasse + deltog i lektiecafé i 5. klasse. Jeg lavede bl.a. wellness dage med børnene, og havde også et julegave værksted, hvor der blev malet på silketørklæder.
Pædagog praktikant i 3. praktik Var praktikant i minidussen (førskolebørn) + dussen med hovedvægt på arbejdet med aspiranterne/førskolebørnene. Min vejleder og jeg delte ind imellem børnene op i to grupper, hvor jeg så havde den ene gruppe alene, og holdt samling eller lavede aktiviteter med dem. Jeg lavede desuden et udviklingsprojekt om fællesskab og inklusion, og I den forbindelse lavede jeg bl.a. ”wellness fredag” som en ugentlig aktivitet. Projektet var især succesfuldt i forhold til at skabe relationer mellem de små og lidt større piger i henholdsvis minidus og DUS.
Pædagog praktikant i 2. praktik Var praktikant i dussen i afdelingen for 0. klasses børnene + deltog i 2-4 ugentlige timer i skolen i 0. klasse, og var bl.a. med til at planlægge indholdet i de pædagog styrede timer. Iblandt børnene var der en pige med ADHD, som kom fra en special børnehave, og nu skulle finde sig til rette i en almindelig klasse. Jeg fik hurtigt en god relation til pigen, og endte med at blive primær kontaktperson til hende (med støtte fra en pædagog). Jeg stod bl.a. for at give hende medicin hver dag, og tage mig af hende i de situationer, som var særligt udfordrende for hende. Jeg havde en god kontakt med forældrene, og deltog også i møder med dem og skolepsykologen.
Pædagog praktikant i 1. praktik Var praktikant i børnehaven og tilknyttet den ene stue. I løbet af min praktiktid lavede jeg blandt andet et musik projekt, hvor jeg i en uges tid havde en lille gruppe børn samlet, for at spille musik og synge ½ time om dagen, og sluttede forløbet af med at børnene spillede ”koncert” for resten af børnehaven.