Aisha Ayub
Om kandidat
Jeg er motiveret for alle typer af arbejde hvori jeg kan bruge mine administrative evner fra uddannelse og job, mine engelskkundskaber, eller måske noget helt andet.
Jeg er oprindeligt født og opvokset i England og taler derfor både dansk, men også flydende engelsk. Dette kan til tider give sig udtryk i at der sniger sig et lille engelsk ord ind i det danske når jeg taler.
Som medarbejder arbejder jeg målrettet og struktureret, og med stor omhyggelighed i opgaveløsningen. Jeg arbejder fint med deadlines og går gerne den ekstra mil for at vi når i mål med opgaverne.
Som person er jeg meget smilende, udadvendt og positivt indstillet, og er hurtig til at indgå i fælleskabet på arbejdspladsen
Beliggenhed
Uddannelse
Englesk sprog og tale qualification at lære englesk til mennesker da onsker at laere englesk.
Business and Organization Entrepreneurship Strategic Management Economics E-Business
Erhvervserfaring
Salg af busrejser for det danske og engelske marked. Arbejdet med administrative opgaver herunder: Booking og koordinering af busrejser I England og Danmark. Koordinering af samarbejdspartnere. Indhentning af priser. Opdatering af hjemmeside med aktuelle rejser, regulativer og guidelines.
Booking og koordinering af hotelreservationer Fakturering og bogholderi Kontakt til BC Hospitality Groups hoteller og konferencecentre Øvrige administrative opgaver relateret til koordinatorrolle.
Undervisning af elever i klassetrin 1-6 i engelsk og historie på engelsksproget privatskole i Pakistan Deltagelse i lærerstabens møder vedrørende udvikling af skolens undervisningmateriale samt andre projekter
Udarbejde Risk Assessments af kunders konti og porteføljer Ansvarlig for afdelingens mål og KPI'er Kvalitetskontrol og udvikle forbedringstiltag for kundesupport
Administrative opgaver i samarbejde med universitetets marketing afdeling herunder: Telefonsupport til studerende. Udarbejdelse af mødereferater. Arkivering og organisering af marketingsmateriale. Øvrige assisterende administrationsopgaver for teamleder.