Ofte stillede spørgsmål

Finder du ikke svar på dit spørgsmål kan du altid kontakte os,

Jobannoncen

Når man opretter en jobannonce hos Workscout, bliver din jobannonce altid opsat på vores egen hjemmeside, på Jobnet og på Facebook. Hvis du vælger Business- eller Scale pakken bliver dit job også annonceret på tværs af sociale medier. Du kan læse, hvilke medier jobbet bliver eksponeret på under den enkelte pakke.

Du vælger selv om du vil modtage ansøgninger på din profil på Workscout, direkte i din mail eller om ansøgerne skal sendes over på et eksternt URL, hvor de kan søge jobbet. Dette vælger du, når du skriver selve jobopslaget på vores side.

Du kan først og fremmest vælge vores Scale-pakke. Her skriver en professionel tekstforfatter stillingsbeskrivelsen for dig. Vælger du en af de andre pakker, er både HR og Marketing klar til at hjælpe dig med at skrive stillingsbeskrivelsen. Du kan også få tilsendt en skabelon tilpasset dit job, som du kan skrive ud fra.

Der er intet maksimum for, hvor mange ansøgninger du kan modtage. Der er heller ingen begrænsning for, hvor mange ansættelser du kan foretage.

Yderligere

Når du har udfyldt alle oplysninger, vil der som regel gå få minutter før dit job er live på vores side. Efter 1-2 arbejdsdage, vil jobbet ligeledes være aktivt på de medier din pakke indeholder.

Det vigtigste for modtagelsen af gode ansøgninger er kvaliteten af jobbeskrivelsen og mængden af informationer omkring jobbet. Derfor er det altid en god idé at skrive gode og informationsrige jobbeskrivelser

Der er ingen binding hos Workscout. Du kan altid opsige din jobannonce. Jobannoncen opsiger du blot ved at slette dit job fra vores side via dit dashboard.

Du kan altid redigere i dit jobopslag. Hvis dit job er live på sociale medier eller via annoncer, skal du kontakte din tilknyttet rekrutteringskonsulent eller HR, hvis du ønsker at lave ændringer.